How to Prepare Tasty Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah)

Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah).

Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah) You can have Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah) using 5 ingredients and 3 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah)

  1. Prepare 300 ml of Air.
  2. Prepare 2 ruas of jahe geprek.
  3. You need 1 batang of sere geprek.
  4. You need 1 telunjuk of kunyit iris tipis2.
  5. You need of Kayu secang.

Wedang Uwuh Je Es Er an (Jurus Sehat Rasulullah) instructions

  1. Panaskan air didalam panci.
  2. Masukkan semua bahan.
  3. Biarkan sampai mendidih dan air berkurang hampir separo. Angkat dan siap diminum hangat.

Comments

Popular posts from this blog

How to Make Delicious Wedang Tomat Lemon Sehat

Easiest Way to Cook Appetizing Jus sehat strawberry

Easiest Way to Prepare Delicious Juice Sehat Tanpa gula